Anmeldelser af Retrokuren

Retro står for noget unikt, et genbrug af noget der er så godt, at det vender tilbage.Giv dig selv en pause, et kurophold i dit eget hjem eller med veninderne i sommerhus, hvor det er dig og din sundhed der er i centrum. Du får en komplet kostplan, som smager forrygende, er udrensende, basisk og anti-inflammatorisk, samt en palet af inspiration til fysisk og mental detox og selvforkælelse.I næste uge vil du have tabt dig 3-5 kilo, men endnu vigtigere så vil du mærke et mentalt overskud og din krop vil føles let, sund og energisk.

ANMELDELSER FRA Saxo.com - 5 stjerner

Læs alle anmeldelser af Retrokuren hos Saxo.comMin bog "RETROKUREN Råkost, detox og forkælelse" som udkom for 6 uger siden, har fået en række flotte anmeldelser, fra kvinder jeg har stor respekt for.Anmeldelser af Retrokuren af Anette Harbech Olesen, Madbanditten, Sofia Manning og Kvindeguiden.dkSOFIA MANNINGCoach & forfatteren bag "Coaching", "Hvad venter du egentlig på?" og "Personlig karma - Det er aldrig for sent at blive den, du troede, du skulle være".Sofia ManningJeg har læst Retrokuren med stor begejstring.Susy Grundahl har skrevet en bog lige fra hjertet. Hendes kæmpe erfaring og glødende passion for emnet kan virkelig mærkes. Bogen er fuld af inspiration og fine specifikke tips til, hvordan du får et nydelsesfuldt og sundt liv. Alle damer der vil have et skønt efterår burde læse Susy Grundahls bog.En af mine lærere sagde engang til mig "Når damen i familien er glad, er alle glade". Det tror jeg er rigtigt. Og Retrokuren gør dig gladManning  Inspire  JANE FAERBER Forfatter bag "Spis dig mæt & Glad - LCHF - Low carb, high fat"Retrokuren anmeldelse af Jane Faerber MadbandittenEn af mine favoritbøger om detox har hidtil været Alejandro Junger´s CLEAN. Men nu er den blevet overhalet med flere længder af denne überfine bog.Jeg elsker, når jeg har at gøre med en forfatter, der kan se ind i mig og forudsige mine reaktioner. For det fortæller mig, at hun selv har været der, men har turdet at trodse dem. Og det har jeg stor respekt for. Og det gør, at jeg føler mig tryg og i gode hænder. Idéen er, at kroppen får en uge på anti-inflammatorisk kost og samtidig får rettet op på syre-basebalancen.Bogen er i øvrigt utrolig fin og indbydende, og jeg kan på det varmeste anbefale den. Og Susy Grundahls detox-system rækker langt ud over at spise råkost. Der er fx også en digital detox involveret i processen, og den må jeg indrømme lyder meget tillokkende. Men vi kommer også omkring leverens afgiftning, styrkelse af fordøjelsen, søvn, skylning af ører, næse og tarme, naturlig wellness, vinterbadning og svedehytter i haven. Hvor langt man går, kan man jo tage fra gang til gang. I mit første forsøg vil jeg nok sigte efter mad- og meditationsdelen.Læs hele Janes blog og kommentar på  Madbanditten.dkANETTE HARBECH OLESENForfatteren bag "Syv sunde skridt" og "Den glutenfri kogebog"

Anette Harbech Olesen fra Mad for livet anmelder RETROKUREN

Jeg havde været ude at rejse, og da jeg kom hjem, lå der en spændende pakke til mig. Den viste sig at indeholde Susy Grundahls bog Retrokuren. Ved første mulige lejlighed fik jeg mig sat godt til rette med en god kop te og Susys bog, og jeg slap den ikke før jeg var færdig. Bogen er nemlig sprængfyldt med livsvisdom, dedikation til den sunde levevis og hjertevarme. Den er en fornøjelse at læse, og udover at bogens indhold er smukt og brugbart, så er alle detaljer ved bogens udformning gennemtænkt og æstetisk smukt. Man mærker Susys kvalitetsstempel på alle detaljer i bogen, og det gør oplevelsen til noget ganske særligt. Bogen giver redskaber, tips og opskrifter til en uges selvforkælelse og udrensning. Og den bevæger sig ind på alle områder, så det er såvel indre som ydre rengøring, der bliver taget fat på. men nænsomt og kærligt, så alle kan være med. Der anvendes god mad og god visdom i bogens anbefalinger, og derfor bliver det på intet tidspunkt fanatisk, næsten tværtimod. Og det er for mig en kvalitet.Det var en fornøjelig, smuk og dejlig oplevelse at læse Retrokuren, og der var mange ting, som var nye for mig, eller som jeg helt havde glemt, der blev genopfrisket. Således inspireret, kastede jeg mig også fluks over nogle af bogens mange opskrifter. Min favorit er og bliver ingefærshot med pebermynteblade, og jeg har drukket den næste hver dag siden.Fra Anette Harbech Olesens nyhedsbrev. Mad for livet KVINDEGUIDEN Online kvindemagasin  -  Redaktør Louise PagsbergRETROKUREN anmeldelse fra Kvindeguiden.dkVarm og inspirerende bog om at gøre noget godt for sig selvHvis man som Susy Grundahl, gennem mere end 20 år, har beskæftiget sig med helsekost, og opbygget en succesfuld forretning baseret på salg af helsekost og helseprodukter, så er man næsten forpligtet til at lade sin viden og erfaring omkring helsekost komme andre til gode. Og det gør Susy!I sin nye smukke bog ”Retrokuren – Råkost, detox & forkælelse” deler hun rundhåndet ud af sin store viden om sund livsstil. Omdrejningspunktet er en 7-dages kur, hvor krop og sjæl udrenses, dårlige vaner sættes på hold og der er fokus på ro, selvforkælelse og mindfulness.Her er ingen løftede pegefingre eller formaninger, men varme anbefalinger, tips og ideer, som udspringer af Susys egne, personlige erfaringer. Og det føles som en meget personlig bog. Hist og her har Susy tilføjet små anekdoter fra sit eget liv og hverdag, hvilket gør bogen særlig inspirerende og autentisk.At sidde og bladre i ”Retrokuren – Råkost, detox & forkælelse” er i sig selv den rene selvforkælelse. Man får lyst til selv at afprøve bogens mange tips og ideer, og man kan næsten ikke undgå at blive smittet af stemningen i Elisabeth Dahlbergs smukke billeder, der danner de perfekte rammer for Susys budskaber.En virkelig dejlig og anbefalelsesværdig bog - og alletiders julegaveide. Af Kvindeguiden.dkSOLHILSEN Kvindeguiden har delt yogaøvelsen fra Retrokuren. Se solhilsenen hos Kvindeguiden.Yoga Solhilsen retrokuren, råkost, detox og forkælelse

Bestil en signeret udgave af Retrokuren

Ønsker du en signeret version af Retrokuren, til dig selv eller som en gave til én du holder af, kan du blot sende mig en mail på susy@retrokuren.dk, efter at have betalt 299.- via Mobilpay på telefon nummer 22214199. Det er ret smart :)Retrokuren signeret via Mobilpay

Kan jeg byde på en smagsprøve?

Retrouren har fået sin egen hjemmeside, hvor du kan se videoen, læse om de forskellige kapitler og få en opskrift på Raw Ratatouille og de populære Detox kugler Retrokuren.dkSå er der kommet endnu en anmeldelse af RetrokurenAf Naturopath Marianne Honore fra Naturewise Anmeldelse af RETROKUREN Råkost, detox og forkælelse af Marianne HonoreHvem kan ikke bruge opskriften på det at tage en pause? Tage tid til dig selv? Lære at afgifte mens du nyder skønne simple retter og via inspirerende tips finder netop den måde der bedst optimere din sundhed?Detox - eller afgiftning, er gammelt nyt, men med en kombination af gamle effektive råd og ny viden rammer bogen med titlen “RETROKUREN” pletskud for den der søger at genvinde sundhed og optimal vægt i takt med fornyet glæde og energi.Her er ingen løftet pegefinger, men skønne opskrifter der virkelig stimulere både syns- og smagssans, - sammensat så de virker udrensende og anti-inflammatorisk – alt sammen krydret med en bred vifte af inspirerende tips til hvordan du kan nyde dig selv, finde ro og generere mentalt overskud. Der er ingen tvivl om at følger du RETROKUREN, så vil du ende med en velfortjent fornyet energi og med stor sandsynlighed have langt kimen til en ny og bedre livsstil med fokus på din sundhed.RETROKUREN kan følges fra A-Z som en 7 dages kur med en komplet madplan eller der kan plukkes i herlighederne alt efter temperament. Som Naturopath, nyder jeg virkelig at se en bog, der i den stigende mængde af koge-, slanke, -og selvhjælpsbøger, giver dig opskriften på 7 dages holistisk rendyrkelse af krop og sind.Ros til bogens forfatter, Susy Grundahl, der i mere end 20 år har hjulpet og inspireret kvinder til en sund livsstil, for en ganske flot gennemtænkt bog der af Susy selv beskrives som “en blid og feminin kur”,- spækket med smukke varme billeder og fine ordsprog der giver stof til eftertanke.Giv dig selv eller kvinderne i dit liv 1 uge med RETROKUREN - Ren nydelse for krop og sind!Af Naturopath Marianne Honore fra Naturewise

Nu er Retrokuren #1 i kategori SAXO.com

Det er så fedt at se de  fine modtagelse som Retrokuren har fået, der har gjort den til nr.1 i E-bogskategorien hos Saxo.com. E-bogensversionen af Retrokuren koster kun 149.- og ser så fin ud op iPad. Find E-bogen hos Saxo.comRetrokuren fåes selvfølgelig også i din boghandler, lokale helsekostbutik eller på Netspiren.dk.

Et kig bag om Retrokuren

Jeg udgav Retrokuren selv, uden forlag, og har skrevet en blogpost som handler om hele rejsen,  fra den første bogtanke, til den endelig bog. "Fra bogidé til færdig bog som Indie writer"